Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Staldmedarbejder søges

Rosenholm Rideklub / Klubben  / Ledige stillinger / Staldmedarbejder søges

Vi søger en ansvarsbevidst og fleksibel staldmedarbejder (m/k) til vores hestepension, der ligger i udkanten af Hornslet. Personen, vi søger, brænder for at arbejde med hestene i stalden og evner at imødese og varetage mange forskelligartede interesser.

Om dig

• Du er selvstændig og i stand til at tage initiativ samt løse opgaver på egen hånd.
  • Ansvarsbevidst, positiv og punktlig.
  • Fleksibel.
  • Har udbredt ordenssans.
  • I besiddelse af gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • I god fysisk form.
  • Gerne uddannet indenfor hesteområdet, eller minimum erfaring fra større hestehold.
  • I stand til at vurdere den enkelte hests behov.

Arbejdsopgaver

• Pasning af hestene i stalden (fodring, udmugning ved elevhestene, ind og udlukning på fold,
    fordeling af wrap, samarbejde med den ansvarlige for elevhestene, i for eksempel. tilfælde af at
    en hest er syg, m.m.).
  • Mindre vedligehold af faciliteter samt daglig oprydning, herunder reparation af hegn.
  • Hjælpe i ridefysioterapi med at trække heste for patienterne efter behov.

Arbejdstider

Arbejdstiderne varierer henover året men ligger i gennemsnit 14-18 timer om ugen. Der vil være flere timer om vinteren og færre timer om sommeren. Arbejdstiderne fordeler sig i hverdagene: 4-5 timer om dagen i tidsrummet 07.30-18:00. Weekendarbejde hver 3. weekend: kl. 07.30-11.00 og 15.00-18.00. Der er mulighed for, efter aftale, at tage ekstra timer.

Send din ansøgning

Send din ansøgning og CV til: bestyrelsen@rork.dk – mærk ”Staldmedarbejder”

Sidste ansøgningsfrist er den 5/1-2020, og ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Har du spørgsmål, kan du henvende dig til Randi Jensen på tlf: 21 82 54 42 (indtal gerne besked).

Vi glæder os til at høre fra dig.