Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Bliv frivillig

Rosenholm Rideklub / Klubben / Bliv frivillig

Uden frivillige – ingen forening

Så enkelt kan det siges

De frivillige er Rosenholm Rideklubs vigtigste ressource

En velfungerende forening kræver frivillige på mange niveauer: Fra bestyrelsen, som lægger den overordnede strategi til forældre og aktive, der hjælper med praktiske opgaver i hverdagen og ved arrangementer i foreningen.

Har du lyst til at være frivillig i Rosenholm Rideklub og hjælpe os med forskellige aktiviteter, er du velkommen til at kontakte os. Vi mangler blandt andet:

• Frivillige til stævneudvalget
  • Frivillige der vil stå for forskellige arrangementer og events i aktivitetsudvalget
  • Frivillige til sponsorudvalget og ansøgning af midler
  • Frivillige til juniorudvalget
  • Frivillige tømrer, elektrikkere eller andre håndværkere, der vil hjælpe med diverse små projekter og reparationer i vedligeholdelsesudvalget.
  • Frivillige til vores “burgerflipper” koncert-arrangementer
  • Frivillige heste-trækkere til mini-put og events som”Jul på slottet”
  • Frivillige hesteglade piger eller drenge, til at hjælpe med klargøring og opsadling af hestene i stalden
  • Frivillige til caféen